Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens het transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op de garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten (zowel over producten als de dienstverlening) eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@mpgbv.eu, zodat we er samen uit kunnen komen. Wij zullen te allen tijde binnen 14 dagen na ontvangst een inhoudelijke reactie geven op uw klacht.
Mocht u niet tevreden zijn over de afhandeling van de klacht, dan is het mogelijk voor consumenten om het geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebWinkelKeur. Het is sinds 2016 ook mogelijk voor consumenten in de EU om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Voor zakelijke klanten is het niet mogelijk om de klacht voor te leggen aan de Geschillencommissie of het ODR. Zij kunnen daarentegen wel hun klacht melden op www.thuiswinkel.org.